?

Log in

 
Meadow of Peace
19 January 2011 @ 05:36 pm
Ranting...Collapse )
 
 
Current Mood: aggravatedaggravated
 
 
Meadow of Peace
11 January 2011 @ 10:21 pm
I am officially hooked on Final Fantasy XIII. The graphics are amazing and the characters are adorable. Is it bad that I want to hug Lightning until she runs me through? And I'm sure she would. But she's so damn precious.

And don't even get me started on Vanille. Gah.


In other news, I'm sleepy. Again. I think it might be the Cymbalta. My energy level has been fluctuating like crazy since I got off the last antibiotic.

But, hey, more sleep is good, right? I will not have to do a sleep study. I will not have to do a sleep study. 8|

I think it's time for root beer. 83 /trots off

Edit: Pretty!

 
 
Current Mood: sleepysleepy
 
 
Meadow of Peace
30 December 2010 @ 04:07 pm
My mom told me to go to a website earlier and...ta-da! I'm waiting to hear back from the lady who runs the business. It's a writing/research organization, so it's right up my alley. 8)

She already told me what I might be paid. Omg. Being paid. For work. /NOVEL IDEA

Feel my joy, LJers ~

 
 
Current Mood: bouncybouncy
 
 
Meadow of Peace
29 December 2010 @ 02:52 pm
I haven't updated in forever. 8| Whoops.

Well I had an appointment with Austin Heart this morning. They did a very gooeyechocardiogram, which basically means they took pictures of my heart with sound waves. It was actually pretty interesting to watch, but...kind of embarrassing too. My technician was a cute guy and I couldn't wear anything above my waist. /s-sob

But he was very nice and he said he didn't see anything to lose any sleep over. So whew. @.@

From here, I'll get in contact with my main doctor and see what can be done about the palpitations/other symptoms. It probably means more medication, but I'll take that when the other choice could have been SURGERY. DX Three surgeries is enough for me, kthnx.

Also, can someone explain to me why I'm hooked on this song? The video doesn't make any sense, but.../bounces

 
 
Current Mood: relievedrelieved
 
 
 
Meadow of Peace
30 November 2010 @ 03:09 pm
@.@  
Mm I'm sleepy. -_- I should probably do a nebulizer, but...meh.

Breathing < Sleep lmao.

Yeah, that makes sense somehow.

IN OTHER NEWS, the beasts are fed and they've fallen asleep again. Yay. No more ginormous tails hitting my door. XD
 
 
Current Mood: sicksick
 
 
Meadow of Peace
16 November 2010 @ 02:48 pm
I HAS RED/AUBURN HAIR! YAY!Collapse )

I'll take more pictures when my hair dries. ^_^

&hearts
 
 
Current Mood: chipperchipper
 
 
Meadow of Peace
28 October 2010 @ 05:42 pm
HP7 Goodies~Collapse )

Now...back to babysitting a very sleepy little boy. 8)
 
 
Current Mood: amusedamused
 
 
Meadow of Peace
14 October 2010 @ 05:49 pm


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

 
 
Meadow of Peace
14 October 2010 @ 05:40 pm


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com